No se que em pasa
Hola. Jo sovit estic trista, pero no se perque! Osigui, tinc tot lo que nessesito, tampoc estic massa grassa i tinc bones amiges. Pero tendeixo a deprimirme, fins al punt de tallarme les venes. Lo de les venes avans ho feia bastant, ara ja no tant, vaig prometre a una amiga que no ho faria, i cuan ho faig (perque noto que ho nessesito) em sento 3 cops pitjor. I ara, les meves amiges s'han enfadat perque diuen que paso d'elles, pero jo no crec aixo:( per tant ara estc pitjor. Penso amb el suicidi i tot. tampoc tinc raons per tallarme, pero noto que ho nessesito. durant un temps pasat vomitava el menjar i tot. Ajuda
InterPersonal

Hola! sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. T'agraeixo la confiança per explicar aquesta situació que estàs visquent. Sembla que a la vida tens coses que valen la pena docs. De totes maneres, e´s natural que en alguns moments poguem sentir un buit o moments en els que estem més baixos. Et recomanaria que intentis descubrir d'on ve aquest buit , més que maltractar-te a tu mateixa tallan-te o amb pensaments que et fan sentir encara més malament. Intenta no aïllar-te, ara necessites suport i fer coses que t'agradin i et donguin energia, com per exemple: estar amb les amigues, escoltar música o practicar qualsevol de les teves passions, fer exercici per sentir-te millor d'ànims , etc. Et recomano molt que has d'explicar això que et passa a un adult de referència amb qui confiis, necessites ajuda epr a saber d'on ve aquest buit i el puguis aprendre a gestionar amb seguretat i sanament. Molts ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat