Eh tornat ah recaure a la bulimia.
Fa menys de dos anys vaig tindre bulimia i anorèxia, hem vaig recuperar pero hem va costar molt tornar a tindre el nateix cos que tenia abans. Fa pocs mesos vaig tindre una recaiguda, pero no li eh dit a ningú per por a que m'hospitalitzesin un altre cop. I ara fara unes setmanes que vaig tindre una recaiguda molt gran i necesito que m'ajudeu o que hem digeu algun consell.
Gràcies un petó!
Mònica Fernández

Gràcies a tu per demanar-nos consell i un altre petó per a tu!
El millor consell que et podem donar és que ens truquis a l'ACAB (avui mateix si vols!) al tel 93 454 91 09, per la tarda podràs parlar amb nosaltres, Carlota, Laura i jo, Mónica som les que contestem al Consultori d'Adolescent.cat. Així podem mirar amb tu com ajudar-te de la millorar manera.
El que t'ha passat no és res estrany, a moltes persones que han superat una malaltia com l'Anorèxia o Bulímia passen per moments que creuen que han recaigut. Poden sentir-se molt malament perquè pensen que no han pogut vèncer la malaltia, però les recaigudes de vegades són inevitables, significa simplement que necessitem més temps, que encara has queden coses per "aprendre". Així la qüestió és tornar a aixecar-se, reconèixer amb "carinyo" que encara no estàs, però amb més temps i treball terapèutic ho aconseguiràs. No has perdut el temps, has fet molt de camí i molta feina, t'has de sentir una persona molt orgullosa de tu mateixa, així que som-hi acabem aquest camí, que ja el tens!!!!
Una forta abraçada i esperem la teva trucada :)
Mónica Fernández
consulta@acab.org
http://www.acab.org
">www.acab.org