No ho se(1234567890)
Hola, tinc 15 anys i estic preocupada perque he perdut les ganes de fer coses amb mons pares i ma german als caps de setmana. Faig futbol i aixo ja m ocupa un dels dos dies, pero igualment sempre que em proposen fer algo dic que no i que em vull quedar a casa, sempre que dic aixo s enfaden. El que no entenc es que fa mig any sempre en trnia ganes, pero de cop i volta ja mai tinc ganes de fer coses que no siguin de futbol.
Es normal? Que puc fer per tenir les mateixes ganes que tenia fa mig any?
Gracies per avançat!!!
Estrella Dorca

Hola anònima,
És possible que estiguis canviant? A vegades, quan arribem a l'adolescència, necessitem estones per passar a soles o amb els nostres amics i, per tant, ja no tenim tantes ganes de fer coses en família.
Intenta rumiar què et ve de gust fer amb ells i fes-los tu la proposta, potser així en tindràs més ganes! com ho veus?
El que també podries fer (per continuar mantenint el bon rotllo a casa) és anar amb ells un cop al mes, ells segur que ho entendran i et respectaran, però ves-hi de tant en tant! Pensa que aquestes sortides de cap de setmana són les que, anys després, es converteixen en anècdotes divertides! Te les perdràs totes??
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25