M'agrada i poder també li agrado a ell...
Hi ha un nen que m'agrada molt però quan estic amb ell no sé per què però començo ha fer ximpleries (he arribat a picar-lo). Els seus amics diuen que ell m'he estima però ell no para de di que no però he arribat a pensar que ell m'estima. He arribat a pensar que ell m'estima perquè a l'institut doncs un dia li vaig dir que m'havia apuntat en un curs de cuina i ell em va dir que també pensava fer-ho i jo he arribat a pensar que només s'ha apuntat per estar amb mi.
Estrella Dorca

Hola enana,
No ho sé si ell està enamorat de tu o no, potser li hauríem de preguntar? O potser podem esperar unes setmanes més a veure com evoluciona...
És molt natural que, quan estem davant la persona que ens agrada, fem més tonteries de l'habitual. És cosa dels nervis! Tenim ganes de caure-li bé, de fer-li gràcia, d'agradar-li... i estem una mica excitats!
Sembla que ell, de moment, també respon aquest interès cap a tu... Aprofita aquest temps per conèixer-lo una mica més, veure quines coses li agraden, saber què pensa... i així tu podràs decidir si et continua agradant o no. Llavors serà moment de declarar-te (si et ve de gust) o començar a tirar algunes indirectes ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25