Que faig quan el meu millor amic s'enamora de tu
Holaa! Tinc 14 anys i m'agradaria que m'ajudessiu. Us plantejo la meva situació, fa 1 any i tres mesos que tinc un millor amic en el qual entre nosaltres hi ha molta confiança. A continuació l'altre dia em va dir que portava un any pillat per mi i vol que arribem a ser mes que millors amics, però jo en el fons no vull res amb ell perquè se que una relació quan acaba, ja no hi ha confiança. I no vull que passi això perquè es amb el únic nen que li puc explicar moltíssimes coses, en el qual ell esencial per a mi i no el vull perdre. Per una altra part ell vol esperar a que passi temps perquè diuen que els millors amics sempre acaben tenin algo.
I Nose que fer?
Graciies petooons!!😘
Estrella Dorca

Hola Pitufeta,
Per mi, la pregunta important és: tu vols alguna cosa amb aquest noi? T'agrada? T'atrau?
• SÍ. Doncs endavant! si tots dos us agradeu i teniu ganes d'estar junts... quin és el problema? Ja veurem com evoluciona la relació. No pots deixar de viure una cosa bonica per por que s'espatlli d'aquí un temps, no trobes? És com guardar una joguina que t'agrada molt però no hi jugues per por a trencar-la...
• No. Sigues sincera amb ell i diga-li els teus sentiments. Explica-li com t'agrada com a amic, però que no el veus com la teva parella. Possiblement li farà mal, però agrairà la teva sinceritat. Ara bé, hauràs d'acceptar la seva reacció, ja que potser necessitarà una mica de distància per disminuir els seus sentiments i recuperar després la vostra amistat.
Espero haver-te ajudat una mica!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25