el amor sempre dona problemes
hola, tinc un greu problema, estic enamorada de un noi pero estic sortin en un altre, el altre dia vaig quedar amb el que magrada i ens vam acosta. No se que fer jo estimo al meu novi pero ... nose en una part ... mare meva estic feta un lio. Que puc fer???
Moltes gracies per la seva atenció
Estrella Dorca

Hola!
Ostres! Sembla que el teu cap i el teu cor estan ben embolicats, no?
Pel que expliques, aquesta situació t'està indicant que hi ha algun problema amb la teva relació de parella que caldria solucionar. Dona't uns dies per pensar-hi: què falla? l'estimes? et sents estimada? Hi veus futur? És la persona que voldries al costat?
Mira què has trobat en aquest segon noi que ha fet que t'agradi més i compara'l amb la teva relació.
Un cop puguis detectar què és el que falla, podràs prendre la decisió de continuar amb la teva relació (arreglant allò que està fallant) o bé trencar-la definitivament.
Sé que no és una decisió fàcil, però t'ho has de plantejar seriosament. Continuar enganyant la teva parella amb aquest noi, segurament et portarà més problemes...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25