Autolesió
Hola,
Sóc una noia amb bastants problemes d'autoestima, de seguretat i totes aquestes coses típiques d'adolescents. L'estiu passat vaig passar una molt mala època i vaig començar a autolesionar-me (com vaig passar 3 setmanes a Londres la gent no se m'adonava perqué anava amb maniga llarga). Al tornar me les vaig enginyar perquè els meus pares no se n'adonessin. Passat l'estiu vaig recauré i em vaig autolesionar per les caderes, panxa i braços.
Tots els meus problemes els hi he explicat a una amiga i m'ha ajudat bastant. Als braços se m'han quedat unes marques blanques que es veuen molt i es nota clarament del que són. No sé com m'ho faré a l'estiu perquè no m'ho vegin, podria tapar-m'ho amb maquillatge però anant a la pisicna i a la platja s'aniria. l el que passa és que no vull que ningú vegi les meves marques. Si els meus pares ho veiessin els hi faria molt mal i no m'entendrien, no sé que fer.
Estrella Dorca

Hola bonica,
Espero que aquesta situació ja s'hagi acabat. M'agradaria pensar que va ser una temporada que no sabies com gestionar el teu malestar, però ara estàs buscant noves fórmules. És així? Tu mateixa veus que tallar-te no et soluciona els problemes, possiblement et sents millor durant una estona, però després apareix la culpabilitat, la vergonya i la por a ser descoberta.... de manera que apareixen nous problemes!
Jo no estic especialitzada en dermatologia i no sé com ajudar-te a tapar aquests senyals de cara a l'estiu. Potser seria convenient que en parlis a casa i ho expliquis als teus pares. Et treuràs un pes de sobre, ja veuràs! i ells t'ajudaran i potser podreu trobar una solució conjuntament. A vegades hi ha secrets que val la pena explicar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25