Amor a distància 397
Hola!
A l'estiu farà un any que parlo amb un noi... però es totalment a distància. Només l'he vist a algunes fotos.
Ha arribat el moment, en el que m'he enamorat d'ell. Parlem cada dia, i cada dia ens agradem més.
Tinc moltes ganes de veure'l, però els meus pares no crec que hem deixin anar sola cap a la seva ciutat. Ells no saben res de tot això.
Aquest noi té 17 anys, i jo en tinc 18. Tot hi que tingui 18 anys, els meus pares segueixen sent bastant estrictes, i segueixen decidint alguns aspectes de la meva vida. Així doncs, necessito saber com començar a explicar-lis tot això i com dir-lis que vull marxar a veure'l.
En segon lloc, m'agradaria saber si per vosaltres, sóc massa jove per anar a visitar a algú per amor, a 3 hores de casa meva, jo sola.
I finalment, fa pocs dies, em va dir que pot ser, si ens veiem i parlavem a la cara, no voldria que marxés o no voldria parlar amb mi per Whatsapp... els dos sabem que serà poc temps, de moment, el que ens poguem veure... i segurament, després d'haver-nos vist, tindriem moltes més ganes de veuren's més.
Per tant... les preguntes son: com els hi explico als meus pares? sóc massa jove per anar a veure'l jo sola? creieu que si ens veiessim, això s'hauria d'acabar? és millor esperar més temps per anar a veure'l?
Gràcies!!
Estrella Dorca

Hola Sandruska,
Quina història més bonica!
Et contesto a les teves preguntes:
Com els hi explico als meus pares? Parla amb la persona amb qui tinguis més confiança (pare o mare) i diga'ls que vols explicar-los una cosa important per tu. Explica'ls que has conegut un noi, com és, com et fa sentir... i mica en mica ja aniràs explicant que teniu ganes de veure'us i podràs demanar-los quines opcions hi ha.
Sóc massa jove per anar-lo a veure jo sola? Tot depèn de l'acostumada que estiguis a viatjar sola, del mitjà de transport, del destí... El que és important és que els teus pares ho sàpiguen i que no hi vagis sola. Tenir algun acompanyant t'aniria bé.
creieu que si ens veiessim, això s'hauria d'acabar? Això ja ho decidiràs quan sigui el moment. No pots prendre decisions anticipades, primer us heu de trobar, passar alguna estona junts i poder veure si et continua agradant, si t'hi sents a gust, si tens ganes de tornar-lo a veure... llavors ja decidiràs
és millor esperar més temps per anar a veure'l?  Depèn de les possibilitats que tinguis tu per anar-hi o de les possibilitats que tingui ell de venir. Si els teus pares no ho veuen clar, potser haureu de pactar quin és el millor moment.
Recorda que les relacions a distància no son fàcils i que és necessària molta energia per part de tots dos. Si sents que en algun moment passaràs més temps malament dels que estàs bé, serà el moment de plantejar el futur de la relació ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25