NO SE QUE NI QUI SOC
Porto ja temps que no paro de qüestionar tot el que passa, i ho veig tot massa injust. El cas es que no hi ha dia que no plori i em sento desfet per dins. Tot i així amb la gent del meu voltant intento transmetre felicitat ja que ells no tenen culpa de res. A més he estat molt enganxat d'una tia, la qual es molt amiga meva, i després de deixar les coses clares seguim com si res no haguès passat. Moltes vegades em sento sol, els altres tenen parella, son tots a la mateixa classe, no els van malament els estudis, tenen alguna habilitat, però reflexiono tot aixó i em trobo que no soc capaç de res, no em van del tot be els estudis, no soc gens bo en esports, no tinc cap parella, ni algú que consideri que m'entengui, tampoc confio massa en la família i poc a poc s'acaba el batxillerat i hauré de decidir que fer amb la meva vida si jo en realitat no en vull res.
Em trobo sol en un mon ple. No se si abandonar-ho tot.
Estrella Dorca

Hola Lance,
Estàs analitzant el teu món des d'unes ulleres plenes de negativitat. Això implica que cada aspecte de la teva vida passa pel filtre de la negativitat i no hi saps valorar la part més positiva. Intenta analitzar cada punt per separat:
• amiga. Sembla que ja heu arreglat la vostra relació i que esteu millor
• parelles dels amics. Si sents que els teus amics et deixen de banda, potser hauràs de parlar amb ells i demanar-los de quedar alguna estona sols. Veuràs com cedeixen ;)
• estudis. Realment et van tan malament com dius? Què podries fer per millorar aquest punt?
• família. Com és que no confies en la teva família? És cosa teva o és la vostra manera de relacionar-vos?
• habilitats. Què se't dóna bé? Quina és la teva afició? Què t'agradaria aprendre?
• futur. S'acaba el batxillerat i has d'escollir el teu camí. Recorda que sempre ets a temps de refer el camí o de canviar els estudis, no passa res per aprendre dels errors.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25