La meva amia esta confosa
Hola!!! Tinc una amiga que té un problema, la pobra està confosa i no sap que fer. La qüestió és que fa poc es va donar conta de què li feia tilín una companya d'equip (la qual ja coneixia de molt abans) i a poc a poc va veure que de veritat estava molt enamorada. La meva amiga sospita de què ella també estigui enamorada perquè diu que li dóna pistes i fa coses molt rares quan estan juntes, doncs, a la meva amiga li agradaria dir-li però no sap com (tampoc sabem si ella és lesbi) i té por que li digui que no perquè després no la podria mirar a la cara i estaria molt incomoda als entrenos i partits. Que pot fer??
Estrella Dorca

Hola anonimus,
Quan ens enamorem o sentim atracció per una persona propera que hem de veure sovint, poden aparèixer aquestes pors. Sembla que la teva amiga està convençuda dels seus sentiments, així que potser estaria bé que intentés enviar-li alguna indirecte, a veure com reacciona l'altra persona. Si l'altra noia li segueix el joc... ja veurà com evoluciona aquesta història i si no mostra el mateix interès, ja haurà donat la resposta.
Declarar-se davant una persona és un risc que hem d'assumir si volem tenir-hi una relació més íntima. Així que... endavant! Si llavors resulta que no és possible, ja trobaran la manera de tornar a la normalitat, ja veuràs!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25