varies preguntes en una
aprofito ja que escric una consulta per ferne 2 mes.
1) Fa 11 anys que vaig amb una amiga meva al cau, ens vam distenciar però ara fa poc que tornem a ser les amigues que erem als 8 anys, la meu mare trevalla amb la seva peró el problema ve quan, la mare de la meva amiga esta a l'hospital i li han detectat dos cançers i parlant parlant vaig descobrir-ho peró la meva amiga encara no m'ho avia dit, i quan m'ho va dir vaig dir-li que ho vai descobrir. però es que no se que representa que he de fer, no he plorat i em preocupa no haver-ho fet vaig estar tota una excurció fent-li cosatat a la meva amiga i ella plorava i jo la consolava peró quan anava amb altre gent que ho savien i m'abraçaven per fer-me costat... no plorava i m'estic preocupant, l'he anat a veure a l'hospital i fa molt mala cara i ella diu que ja ha viscut prou peró toti veure ma mare plorar jo no he plorat, que m'esta passant??
2)a l'institut tinc dos profes que no em volen aprovar perque diuen que no valc pel baxillerat, ja he com repetit 2n (me'l vaig partir en dos l'any passat per la dislèxia i per no anar tant atabalada) i estic a 1 trimestre dacavar i no en tinc ganes, vaig a l'institut casi nomes a escalfar la cadira, la noia que em fa reforç em prroposa no fer la sele i dir-ho als profes peró de que coi m'haurà servit fer 3 anys de batx si no fai la sele???
3) Aquest consultori ja el vai fer peró ara tinc la ment mes centrada, la quetió es que m'he anamorat del germà del meu millor amic. ell en te 23 i jo 18 es força amplia la diferencia d'edat peró no triem de qui ens anamorem, crec que ell també està anamorat de mi pero li vai deixar anar una indirecta molt directa i no sen va enterar de que el que jo volia era quedar amb ell, la cosa es que em deu diners i fins d'aquí 3 setmanes no el veig i li vai com insinuar de quedar peró la seva resposta va ser que els diners que em deu ja mels donarà quan ens veiem i que com es que jo tenia el seu movil. pot ser que ell no n'estigui d'anamorat de mi aixó ja ho se peró per coses que diu i fa m'han arrivat veus que diuen que si pero clar ell potser em veu com la seva conyada ja que amb el seu germà/ el meu millor amic des de fa 4 anys que ens enparellen...
se que son 3 temes totalment diferets peró ajuda sisplau per les 3 preguntes, eke realment no se que fer...
Estrella Dorca

Hola bonica,
Intentaré contestar-te les tres consultes:
1. No passa res per no haver plorat. Cadascú va al seu ritme alhora de pair les notícies i fer-se a la idea del què implica una malaltia. Segurament estàs més centrada en el dolor de la teva amiga i la teva mare que en el teu i això fa que t'oblidis una mica de tu. Cadascú gestiona el dolor a la seva manera (estant a soles, caminant, escrivint, en silenci, plorant...) Busca la teva manera i dedica una estona a pensar en aquesta persona. Estàs fent el que la teva amiga necessita: estar al seu costat, acompanyar-la a l'hospital, escoltar-la i consolar-la. Continua així...
2. Si les teves professores de repàs et suggereixen no fer la selectivitat, potser és per evitar un estrès més a la teva vida. De què et servei el batxillerat sense la selectivitat? Per entrar als http://queestudiar.gencat.cat/ca/estudis/fp/cicles/gs/
" target="_blank">Cicles Formatius de Grau Superior. Fes el xafarder i mira quins et poden agradar! Ara bé, si tu tens ganes de fer selectivitat, endavant!!! Organitza't, demana ajuda als teus professors i prova-ho!
• Pel que expliques sembla que aquest noi encara et veu com l'amiga del seu germà. Potser hauràs de ser una mica més evident i fer-li saber què sents per ell.... així, veient la seva reacció, et treuràs el dubte sobre el seu interès en tu. Com ho veus?
• Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25