Buff...que he fet
Fa 2 mesos un nen i jo ens vam declarar l'un a l'altre i l'altre dia em va demanar per sortir i li vaig dir que no perquè vull posar-me a "tope" en els estudis i vaig a estudiar a l'extrenger i estic estudiant per entrar al conservatori. Bueno que com que li vaig dir que no, ara no em parla, ni a mi, ni a ningú i crec que li ha afectat molt. A més anem cada dia junts a classe i s'assenta davant meu i m'és impossible treballar pensant que el nen del meu davant ha deixat de parlar "per culpa meva".
He intentat parlar amb ell moltes vegades però passa de mi i no em contesta. Què puc fer?
Estrella Dorca

Hola Ari,
Tens tot el dret a no voler una relació i no et pots culpar per això! Tu vas explicar els teus motius i ara ell ho ha d'entendre. Segurament passarà algunes setmanes una mica més desanimat, però mica en mica es recuperarà, ja veuràs!
Ara has de respectar el seu procés, ell vol estar sol, es vol aïllar i no vol tenir contacte amb tu... així que respecta'l, encara que et costi. Tots necessitem el nostre temps per pair un amor no correspost, així que dona-li, d'acord?
Però recorda: ell té dret a estar malament i tu tens dret a no voler una relació! fora culpabilitats!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25