Tinc dubtes amb el regal de la meva millor amiga.
Hola! M'agradaria demanar-vos ajuda ja que d'aquí poc és l'aniversari de la meva millor amiga i fa 18 anys. Em podríeu ajudar a escollir un regal? Tinc dos idees però no m'acaben de convèncer i vull que sigui alguna cosa comprada ja que li he fet una cosa feta per mi però tot i així li vull comprar algo més. Ja que són els 18 voldria fer-li un regal xulo però tinc molts dubtes... Agrairia molt la vostra ajuda. Moltes gràcies!!!
No he fet mai una consulta i no sé com va això, però m'agradaria que aquesta consulta quan la contesteu, sigués anònima ja que ella mira molt adolescents i sabria que sóc jo jajajaj!
Estrella Dorca

Hola Laieta,
Em sap greu fer tard!!! Què vas fer al final? Li vas comprar alguna cosa més?
Els regals són una cosa molt personal i és important conèixer bé la persona. És una persona fanàtica d'alguna cosa? És una persona que està contenta amb qualsevol regalet? És una persona molt austera que només vol el just i necessari? Abans de comprar un regal és important fer-se aquestes preguntes, perquè ens poden guiar a l'hora de buscar el que més il·lusió li pugui fer!
De totes maneres hi ha un regal que no falla mai: Els handmade! és a dir, coses fetes per un mateix i que recordin la nostra història o bé ens animin a viure més aventures! i als 18 anys comença una GRAN AVENTURA!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25