gimnàs
Fa uns dies que he parlat amb els meus pares per apuntar-me a un gimnàs. El problema es que sóc prim i nose si necessitaria menjar algunes coses diferents per tal d'engreixar-me més abans de anar al gimnàs o mentre's i vagi... em suposarà un problema tenir una constitució prima?
Molts petons adolescents!!
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapo!
Gràcies per escriure al consultori.
El que és important en relació al menjar és que estigui equilibrat el que gastes amb el que menges. Si et poses a fer esport jo et recomanaria prendre força hidrats de carboni, llegums i fruits secs que son molt saludables.
Jo et recomano que si t'apuntes al gimnàs facis la primera consulta perquè et facin un programa adequat per tu i que els i expliquis que et preocupa la part alimentaria i perdre més pes.
Tot i així, tot l'esport que puguis fer en equip molt millor, no som gaire partidarias de fer esport on el focus només és el cos, creiem que és important que sigui una estona on et diverteixis i si pots compartir-la amb gent encara millor.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga