Parlar AMIGUES
Hola, per començar gracies per llegir-ho :) bé ara nem al tema serio...tinc un problema que crec q es mes psicologic q real..pero en fi...M'agradaria poder dir a les meves amigues tot el que em molesta d'elles sense por..(ja se que son amigues i ens tenim confiança pero a la que s'enfaden sempre es amb mi o s¡estan en contra meu..m'agradaria poder tenir concells per parlar amb serietat sense que sm noti nerviosa.... encara que elles em coneixen be. gracies:)
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta.
Primer de tot dir-te que el fet que sigui psicològic no treu que no sigui real. Tot patiment que comporta un malestar psicològic o emocional és real...Per què no els pots dir el què penses? Tant dret hi tens tu com elles a manifestar les teves opinions, demandes, necessitats, etc. . I cal fer-ho amb un moment de tranquilitat, sense presses, exposant el què vols dir amb total respecte cap a les altres però amb fermesa al mateix temps. D'això se'n diu assertivitat. Per què no t'ho prepares abans i escrius el què els vols dir? T'ajudarà a estar més tranquila en el moment de parlar-ne. Ànims, segur que te'n sortiràs.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat