sóc bisexual??
Hola,
La qüestió és que sempre m'han agradat els nois, no he sortit amb cap, però me passat moltes estones parlen de tius bons" amb les meves amigues. Però fa poc, he començat a sentir atracció cap a una noia. Ja fa un any que conec, però mai me l'havia mirat com ara. És el primer cop que em passa. No paro de preguntar-me si serà una cosa passatgera i que mai més tornare a sentir; o em tornare a trobar en una situació com aquesta en el futur??
PD: Tinc 12 anys, suposo que encara sóc petita per definir ben bé el que sóc.
Heterosexual? Bisexual? o Homosexual?
Estrella Dorca

Hola PandiCornio,
Potser sí que és molt aviat per etiquetar-te. Durant l'adolescència apareix el despertar del desig sexual i hi ha moltes persones que ens poden fer despertar aquesta atracció sexual. El que definirà la nostra orientació sexual no és la persona que ens desperta desig sexual, sinó aquella de la qual ens enamorem. És a dir, la persona amb la que volem tenir una relació de parella, amb la que volem passar estones, que tenim ganes d'escoltar, que tenim ganes d'abraçar i, sobretot, que tenim ganes de tenir-hi un projecte de futur.
Estigues tranquil·la, ves-te observant i ves veient com evoluciona el teu desig i els teus pensaments.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25