vull aprimar-me
Hola!! Tinc 16 anys i m'agradaria aprimar-me una mica les cames perquè crec que tots els greixos del menjar em van a les cames i no em van a la panxa o pits. Tinc poc pit i no mg gaire.... Ja se que m'he d'estimar com sóc i ja ho faig!
Puc fer alguna cosa?
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Moltes gràcies per escriure al consultori. És genial que t'agradis tal i com ets, de fet és el més important.
El primer que has de saber és que cada persona té una predisposició genètica diferent i això repercuteix entre altres coses a la forma del cos i a les zones en que tendeix a acumular-se més el greix. A més, les dones en general tendeixen a acumular més greix a la zona de glutis i cames. Amb això no hi pots fer absolutament res... no hi ha res que ho pugui canviar. Cada persona té el cos que té. El que si pot anar-te bé és fer esports en que treballis més la zona de les cames, com per exemple la bicicleta. Tot i així no oblidant que l'ideal son els esports en que es treballa el conjunt del cos.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga