Primer petó
Hola! El cas es que estic de "coqueteo" amb un amic meu i es probable que ens acabem liant. El problema es que jo mai me fet cap petó amb ningún i tinc por de cagarla. Necessito consells, com he de ficar els llavis?
Mercii
Estrella Dorca

Hola Mireia,
Sé que no t'agradarà el que et diré, però si estàs concentrada en com has de fer el petó i "col·locar" els llavis, no disfrutaràs de la sensació. Tothom ho diu i és veritat: deixa que el teu cos et parli. Acosteu-vos a poc a poc, primer només amb els llavis i llavors ja anireu avançant segons el que us vingui de gust. També et direm que hi ha tants petons com relacions entre persones! És a dir, que faràs petons diferents segons amb qui estiguis, així que cada petó serà una aventura!
Disfruta de la sensació! Veuràs que el teu instint t'ajudarà! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25