ESTIC FARTA DE LA MEVA "MILLOR AMIGA"
Hola, us escric perquè des de fa mesos hi ha una cosa dels quals m'he estat menjant el coco.
Fa mesos amb la meva millor amiga vam tenir la baralla més gran del mon per una cosa que vaig provocar i que li vaig una putada bastant gran i encara que ho vam acabar arreglant, res va tornar a ser lo mateix. Cada setmana o cada dos setmanes ens barallem per alguna tonteria i hi han coses d'ella que em fan molta rabia i que em fan pensar que ja no soc la seva millor amiga; com per exemple que em contesta quan s'avorreix o em te guardada per el meu nom i cognom del pal, i altres amigues i amics els te guardats amb mil "cors"; que prefereixi quedar amb altres persones i que em busqui quan ella vol
Jo despres de la putada que li vaig fer doncs sempre he intento no ferli recordar aquella situació que vam passar i ara li llepo més el cul que lo normal. Jo ja n'estic cansada d'anarli per darrere per una cosa que vaig fer i també estic cansada de algunes de les accions que està fent. M'agradaria molt parlar d'ella sobre això però es que a la minima es fica a la defensiva ,s'enfada, em retreu tot lo dolent que he fet i sobretot que em pinta de la dolenta de la pelicula al cole i després jo ja no sé amb qui anar perquè sempre vaig amb ella a tot arreu i la gent està acostumada en veurens juntes, a part de que molts dels treballs que fem, el fem juntes i no m'agradaria crear mal rotllo. Tot això em fa menjar molt el coco i em fa crear problemes amb els meus pares, no dormo, i estic depresiva.
Si us plaau, ajudeumeee!
Estrella Dorca

Hola Laura,
Segurament la teva amiga encara està molt dolguda per això que li vas fer. A vegades quan algú ens fa mal o ens decepciona, necessitem un temps per pair-ho i tornar a reconstruir la relació. Intenta quedar amb ella i tornar-ne a parlar, perquè sinó no ho podreu arreglar. Estigueu totes dues tranquil·les i parleu des del cor, escolteu-vos i busqueu solucions conjuntament.
Si malgrat la teva intenció i el teu esforç per recuperar la vostra amistat, ella continua tractant-te malament o deixant-te una mica de banda... potser hauràs de plantar-te i començar a distanciar-te una mica d'ella, no creus? Entenc que heu sigut molt amigues i que no la vols perdre, però tampoc pots acceptar que, per un error, ella et tracti així, ja que l'únic que esteu fent és acumular més ràbia l'una contra l'altra.
Si ella no vol reaccionar i no ho vol arreglar, dona-li un temps i centra't en altres persones que et poden fer sentir bé.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25