Tema amigues
Hola Adolescents,
crec que no encaixo amb els meus companys de classe. Jo intento ser jo mateixa, però diguessim que sóc diferent als altres, no sé em comporto d'una altra manera... També sóc la que treu millors notes a la classe, i no sé si és que em tenen enveja... Evidentment que sé que no sóc millor que elles per treure millors notes. Hi hauria alguna manera de caure'ls millor?
Tinc un altre problema: els altres anys, a primària erem molt poques nenes i totes es portaven malament amb mi, des de que vaig començar l'institut que noto que necessito ser amiga de les populars, però a mi em cauen millor les normaletes, hi hauria alguna manera de treure'm aquesta "auto-defensa" de que necessito ser popular???
Moltes gràcies
Estrella Dorca

Hola Viky,
Et faré una pregunta extrema:
Què prefereixes:
A. Ser amiga de les populars, que tothom et vegi com una d'elles però que no et sentis del tot integrada?
B. Ser amiga de les menys populars però sentir que t'entenen a la perfecció?
No hi ha cap fórmula màgica per caure bé a tothom, és impossible! Nosaltres et direm que busquis amb quines persones et sents més còmode i sents que ets més autèntica. Busca aquelles persones que no et jutgen, que els agrada com ets i que t'escolten quan tens dificultats. Aquesta és la vertadera amistat ;) Busca-la que la tens més a prop del que creus ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25