No se que fer
Vaig sortir amb la meva millor amiga per provar coses noves i ho vam deixar poc després, a partir de llavors no podia deixar de pensar en ella i porto patint un any per l'amor no correspost, he intentat oblidar-la però com som molt amics fem moltes coses junts. M'he enterat de que està amb un altre noi i estic fet pols.
Que puc fer?
Estrella Dorca

Hola capcigrany,
L'amor no correspost fa molt mal. Sembla que ella no sent el mateix per tu, així que ho hauràs d'acceptar. Si ho necessites, pots intentar parlar amb ella i explicar-li els teus sentiments, a veure com reacciona.... Però si ella diu que no vol una relació amb tu, serà moment de començar a passar pàgina... com?
Posant distàncies:
• Distància física - evita (tan com puguis) les estones a soles amb ella, seure al seu costat o parlar gaire amb ella.
• Distància virtual - intenta no mirar les seves xarxes socials, ja que sinó és una manera de quedar enganxat a ella.
• Distància mental - centra't en tu. Quan notis que estàs pensant en ella, fes un canvi de xip i posa el focus sobre tu. Què necessites en aquell moment? Què et ve de gust fer? Amb quins amics vols quedar?
Així, mica en mica, aniràs veient que deixa de ser el centre dels teus pensaments i arribaràs a sentir una distància emocional, és a dir, a recordar-la i estar amb ella sense que et faci mal.
Ara bé, és important que prenguis la decisió ferma de passar pàgina, sinó serà molt més complicat i s'allargarà tot el patiment.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25