URGENT SISPLAU
Hola, molt bon dia hos escriure bastant ja que tinc molts problemes,
Porto 8 casi 9 anys que m'estan fent bullying d'insults, al principi va començar a primària on anava a una escola que allà m'empuxaven i m'insultaven, després a 6e com ja no podia mes amb vaig canviar d'escola a la que ara estic al principi tot era correcte era amiga de tothom, però després no se que va passar que tothom es va posar en el meu contra, també he d'afegir que hi havien algunes persones de la meva antigua escola en aquesta, resumint que un dia a 2n de la ESO em va donar un atac d'ansietat i aleshores em van fer cas de veritat perquè els meus pares anaven a parlar amb els tutors i tot però mai canviava res... Ja n'estic farta la veritat actualment vaig a 3r de la ESO i vaig a una psicóloga pero tot em va malament i ara entra la meva salud ja que tinc migranyes, se que póster seré molt pesada preguntan coses pero de veritat que ho necessito aixi que si em repetixo molt o siempre hos preguntó coses ho sentó, sisplau qui em respongui no em diguis dígali a un adult perque ja ho sap tothom, URGEENT!!!
Moltes gràcies, una abraçada❤️
Estrella Dorca

Hola anònima,
Escriure això et devia ajudar a desfogar-te una mica, oi? A vegades, quan ho veiem tot molt negre, va molt bé poder-ho escriure-ho en un paper, ja que ens ajuda a organitzar les idees.
Pel que expliques, sembla que el tema dels insults ja hi estan posant mà els professors i els teus pares. Sé que continua fent mal, però com a mínim els adults ja n'estan al corrent i poden actuar.
Per altra banda, també tens ajuda psicològica per treballar tot el tema del dolor que has patit al llarg d'aquests anys. Per què no fas una cosa? per què no imprimeixes aquesta consulta i la portes a la psicòloga. Així també li donaràs pistes de com et sents i del que necessites.
Estàs fent tots els passos possibles per solucionar aquesta situació. Et prometo que no durarà sempre i que milloraràs.
Una abraçada molt forta!
Laia Sala
@teràpia25