No se que fer...
Hola, fa unes setmanes que estic quedat amb un noi i m'agrada MOLT! Ja ens coneixiem de fa anys pero ara és diferent, ha canviat i em sento molt bé quan estic amb ell. He estat pensant en dir-li que m'agrada molt (declarar-me vamos) però tinc por que ell no senti el mateix (encara que per whats up esta molt carinyós) perquè alomillor només vol un lio però jo vull més que un lio. No se que fer, si declarar-me o no? I si ho faig, que li dic? Com li dic? Mai ho fet això i vaig molt perduda. AJUDA!
Estrella Dorca

Hola Mery,
Que bé que us hàgiu retrobat! És molt bonic veure com tornes a connectar amb persones a qui havies perdut la pista. Si tu tens ganes de declarar-te, endavant! A vegades tenim la necessitat de dir el que sentim. Com ho pots fer? Doncs de manera directe o a través d'indirectes (de l'estil quì t'agrada? Com és la persona que t'agrada? Ets fantàstic perquè tens "x"... A mi els nois m'agraden com tu....) Aprofita alguns temes de conversa i ves veient com reacciona quan li dius aquestes coses. Potser et segueix el joc, potser es mostra més distant... Així podràs intuir per on passa ell. Com ho veus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25