Necessito un consell urgent!
Holaa..! Tinc 14 anys i m'agradaria explicar-vos en la situació en la que estic.. Tinc novio fa tres mesos i m'he l'estimo molt, passem hores junts es a dir estem junts a la classe i sempre estic amb ell sigui on sigui, al pati de l'escola, a classes, després del cole es dir sempre.. També tinc a classe la meva millor amiga, i ara cada discussió que tenim es perquè ella creu que estic molt amb ell i la ignoro.. es a dir s'he sent com el segon plat i crec que sempre la cago amb tot.. i el que no vull es estar amb un i que l'altre agafi gelós o que s'enfadi, com aquest cas el meu novio es molt protector.. i m'agradaria que m'ajudessiu a escollir solucions vers al meu problema..
Gracieees! Petons! Sou els millors!
Estrella Dorca

Hola Pitufeta,
La teva amiga també vol estar amb tu! T'està demanant que passis estones amb ella, que continueu quedant tu i ella a soles. Tu mateixa dius que passes totes les hores amb la teva parella, llavors... és natural que la teva amiga se senti desplaçada, no creus?
Sé que és difícil repartir-se entre la parella i l'amiga, però potser hauràs de parlar amb la teva parella i explicar-li que alguns dies a la setmana tens ganes de quedar amb les teves amigues, igual que a l'hora del pati, també pots anar-hi un parell de dies i que ell vagi amb els seus amics.
Una parella no es defineix per la quantitat d'hores que passen junts, sinó per la confiança i la complicitat que es tenen. Si ell és protector amb tu, també voldrà que estiguis feliç i la manera de ser feliç és no perdre parts importants de la teva vida (com per exemple les amigues).
I una cosa important: si la teva parella no entén que també vols passar estones amb la teva amiga.... potser t'hauràs de plantejar si és amor de veritat. Recorda que el control no és amor.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25