PROBLEMES D'AMOR...
Fa unes setmanes anava mirant fotos per instagram (xafardeig) i a recomenacions vaig trobar una noia que és amiga d'uns amics meus i llavors vaig clicar-hi i la vaig començar a seguir. Em va acceptar i no ho se, però m'agradava i podem dir que m'he enamorat d'ella. Jo visc en un altre lloc diferent d'ella, vaja que estem una mica lluny, però jo l'any que ve vaig a estudiar on ella viu i clar doncs ens podiem veure i tal osigui que no és res de l'altre món, tampoc és cap vajanada. I a és com he dit abans és amiga d'uns amics meus que amb ells ens veiem sovint perquè anem sovint al poble on estiuajem. I no se com dir'ls-hi que em mola aquesta noia o no ho se, però el cas és que ella m'agrada i m'agradaria conèixer-la!
Espero que em respongueu ràpid, gràcies!!
Estrella Dorca

Hola Diego,
Doncs si tens ganes de conèixer-la, endavant! Tens diferents opcions:
• Obrir-la directament per insta i començar a parlar amb ella.
• Demanar als teus amics que te la presentin.
• Esperar a l'any vinent a veure si coincidiu algun dia per l'institut.
Quina és la que va més amb la teva manera de ser?
El que és important és que respectis la seva decisió, és a dir, si ella no et fa gaire cas... potser hauràs de deixar-ho córrer! També podria ser que un cop comenceu a parlar, t'adonis que no t'agrada la seva forma de ser... així que escolta't a tu mateix també.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25