Tinc un problema
hola, ja us he escrit uns quants cops, i ja sé que soc pesada, pero crec que... l'he cagada
com que totes les meves amigues tenien novio... jo vaig fingir que en tenia. Però els hi vaig dir que no li diguessin als nens, però... (les noticies corren). I ara que ho saben... sospiten molt (tant nens com nenes). Ara no sé que fer per arreglar-ho i que deixin de sospitar, sense que sapiguen que es mentida
necessito ajuda si us plaaaau . L'he liaaat
Estrella Dorca

Hola!
Això et pot servir de gran aprenentatge! Les mentides no serveixen per res i encara ens compliquen més la vida!
No és cap vergonya no tenir parella! A vegades sembla que és una carrera per veure qui comença abans o qui col·lecciona més parelles o més lios, però de veritat que aquesta persona és més triomfadora? De veritat que qui comença abans és millor? Jo tinc la sensació que guanya la persona que està segura de sí mateixa i que li encanta la seva vida (ja sigui amb lios, parella o soltera).
Reivindica el teu estat de "solteria" i fes tot allò que t'agrada fer! Ja tindràs temps per compartir-ho amb una parella, però ara és moment de centrar-te en les amigues!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25