estic indecisa.. no se que fer!!!
hola helena!!
tinc un problema i he intentat parlar-lo amb amigues,familiars... pero no entenen el que vull dir,avera si tu hem pots ajudar. Be el problema seguent es aquest: fa un temps, estava segura de que estava enamorada d'un noi,doncs be, dona la casualitat que fa poc,aproximadament un mes,s'hem va declarar,jo hem vaig posar contenta i vam quedar en que seriem mes que amics pero menys que novios,el tema de la relacio el deixariem mes per endavant. Pasat aquest dia,ens enviavem whats i tal i ell hem deia que s'havia enamorat i tot el que creia jo sobre que tambe lo que sentia era amor.... ho he posat en questio. M'explico,quean estic amb ell de vegades sento la necessitat d'abraçarlo,de dirli que es molt especial i altres vegades, sense que ell no hagi dit res eh!! nose, hem sento incomoda amb ell i noto una extranya sesació de incomoditat que hem produeix una angustia terrible. Ja he parlat varies vegades amb ell de que es menys que una relació pero aquesta angustia sovint segueix apareixent i no se que fer... moltes vegades estic seura de que m'agrada i unes altres.. sento una opresió al pit que no se explicar, per això et demano ajud amoltes gracies!!!
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta.
Primer de tot potser caldria que us poséssiu d'acord en això de la vostra relació, "més que amics però menys que nòvios". Ja que en principi i com a "títol" es pot entendre però a la pràctica llavors és més difícil de portar-ho, perquè les relacions en si, de vegades ja són una mica difícils. No sé si t'he entès bé, però sembla que part hi hagi algo més i tu no et sentis còmode amb aquest algo més oi?. Pot ser que sigui això que et provoca aquesta sensació d'incomoditat. Fes cas a les teves sensacions i sigues sincera amb tu mateixa i amb ell.
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat