M'agrada un amic del meu ex
Fa dues setmanes o així em vaig començar a fixar amb un noi de la meva classe. El diumenge vam quedar i em va dir que li molava i tal i jo també li vaig dir que m'agradava, però vam acordar deixar passar una setmana per veure com anaven les coses i que de moment ho portariem en secret. Durant aquesta setmana ens hem estat llançant miradetes i cada dia hem parlat per wats i hem fet skype, sempre es preocupa per mi i m'ha dit que ara ja està segur que vol estar amb mi. El problema es que jo no se el que sento, és molt bon tio i som amics desde petits, però no se si vull tenir una relació amb ell, a més ell fa un mes que va tallar amb la seva exnovia i a la nostra classe hi va el meu exnovio al que no li parlo desde setembre i quan la gent se'n enteri es pot liar la cosa perquè ells dos són amics. Aquest dissabte hem quedat no se que fer perquè estic segura que em demanarà sortir.
Estrella Dorca

Hola anònima,
Si tots dos us agradeu i tots dos esteu segurs que voleu començar una relació.... endavant! Sempre hi haurà persones que no els agradaran les nostres decisions, però hem de deixar de viure una situació bonica per por a la reacció dels altres?
Si et preocupa la reacció del teu ex, parla amb aquest noi (que és amic seu) i que li expliqui la situació: que ara us agradeu i que teniu ganes d'estar junts. No es tracta de demanar-li permís, sinó simplement de dir-li què passa i que no se n'enteri per altres veus.
I a disfrutar dels inicis que són molt divertits!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25