Vaig tard?
Hola!
Ja he escrit aquí alguna vegada, ja k tinc problemes amorosos. Estic fart d enamorarme de seguida i k em diguin que no. Mai mhe liat ni he tingut cap relació amorosa. Em pregunto si el meu problema, a part del físic, és la falta d'experiència. I això, potser fins i tot mes endavant em pot anar malament. K puc fer per agradar a les noies?
Estrella Dorca

Hola anònim,
És possible que tinguis moltes ganes d'enamorar-te i estar amb una persona? A vegades tenim tanta pressa per fer estar amb algú, fer el primer petó i tenir parella que ens oblidem que, en l'amor, com totes les coses important de la vida, es necessita paciència.
Paciència per conèixer la persona, paciència per decidir si realment t'agrada, paciència per crear bromes conjuntament, paciència per viure anècdotes... i a partir d'aquí poder construir una relació.
Sigues pacient, interessa't realment per les persones que tens al voltant (nois i noies), com estan? Com se senten? Què els agrada? Què els preocupa? Dedica temps de veritat als altres. La resta... ja sorgirà! ja veuràs!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25