Pantxa!!!!!
Fa més de 2 anys que no faig espot i tinc una pantxa que la vull perdre balll i faig mol esport i no s'enva (que consti que porto des-de inici de curi fent esport) el que aconsegueixo es perdre pes que puc fer????!!!???!
Laura Medrano

Hola!
No ens comentes l'edat que tens, però abans de donar-te cap consell per a la panxa si que m'agradaria explicar-te que tant els nois com les noies quan esteu en plena adolescència hi ha una temporada on és freqüent que tingueu panxeta, és el que es coneix com a "panxa de nen petit". Aquesta panxeta a mida que us desenvolupeu desapareix. Tot i així el nostre consell és que segueixis fent esport i ja veuràs com amb el pas dels mesos vas veient canvis. Dius que portes des del principi de curs fent esport i està molt bé, però per a veure canvis en el teu cos encara hauràs d'esperar una mica..
A banda també pots fer exercicis més específics com per exemple fer abdominals, saltar a corda o practicar amb el hula-hop.
Una abraçada i segueix així, ja veuràs que poc a poc vas veient com et poses en forma!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org