M'han diagnosticat càncer de pulmó
Soc una noia de 13 anys i el problema es que soc molt reservada, fa unes semanes em van diagnostica càncer de pulmó, els meus familiars u saben, pero els meus amics i el meu novio no. Nose si estic fent el correcte nose si es millor callar-mu o treure-hu a la llum.
Estrella Dorca

Hola bonica,
Em sap molt greu aquesta notícia que t'han donat. Com estàs?
Jo  no sóc ningú per dir-te si ho has de dir a tothom, només a les teves amigues, només a la teva parella.... Fes el que necessitis i al ritme que tu necessitis. Sí que és veritat que en aquests moments és quan necessites sentir el suport de les persones del voltant, així que si tu ho necessites, parla'n i explica-ho a qui vulguis. Tens tot el dret!
I també tens dret a demanar-los què necessites d'ells. És a dir, vols que parleu de la malaltia, vols que parleu d'altres temes, vols que quedeu i mireu una peli, vols parlar, vols estar en silenci abraçats... Demana i orienta'ls sobre com vols que es comportin, ja que potser no saben com reaccionar.
Una abraçada enorme i molta, molta força! Si ho necessites, ves-nos informant...
Laia Sala
@teràpia25