ÉS IMBÈCIL
Hola adolescents! Primer dir que moltes gracies per aquesta pagina en serio es la ostia! Mireu vaig donar el primer pas i vaig parlar amb el noi que m'agradava(que tenim classe d'italià junts el dilluns per la tarda i el dijous al matí) i bueno pues ell em va dir que si volia quedar i tal, després el dilluns pel matí cuan jo estava amb les meves amigues i ell amb els seus em va dir que podriem passar un bon rato al lavabo a la classe d'italià, jo li vaig dir que ja veuriem, i ell després em va preguntar si volia fer sexe , obviament li vaig dir que no que jo volia anar lentament que no volia correr. Després cuan anava pel passadís tothom em mirava i parlava baixet en plan "si, si és ella, és ella..." fins que un tio que anava al mateix curs que ell (perque ell es un curs mes gran que jo) em va dir si podia anar un moment. El que havia passat es que ell li havia dit a tothom el que haviem parlat i básicament s'havia rigut de mi a la meva cara , perque la cosa es que jo a ell no li agradava. Després el mes flipant es que me'l vaig creuar a la sortida del cole i es va amagar derrere un abre! El problema és que ara tota la escola em veu com la tonta del cole! A ver el que jo vull saber és perque ningun es fixa en mi? No entenc perque per exemple les meves amigues han tingut tants novios i lios i jo no li agrado a ningun, això us ho juro que baixa molt l'autoestima! Que puc fer perque es fixin en mi els tios? Perque aquest tio ha fet això ja no sé que fer amb ell perque ara el tinc que veure a classe, que faig!? (a bueno us he de dir que tot això m'está passant a Suécia perque estic fent un any d'estudi a l'extranger) A i vosaltres creieu que li tinc que demanar explicacions o el deixo estar? Que puc fer per treure-me'l del cap? Moltissimes gracies adolescents i espero que em pogueu ajudar-me, que obviament tampoc ho dubto!?
Elena Crespi

Hola Maria!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
I també et volem dir que ets una valenta! i ja som fans teves! Fer el pas és molt important... llavors venen les conseqüències i aquí t'has trobat a un nen immadur que no sap com divertir-se i necessita enriure-se'n dels altres.
I, pensa una cosa, el més ipmortant per agradar als altres és que t'agradis tu primer i tinguis un bon nivell d'autoestima. Per tant, necessitem que et concentris en tu, en què t'agrada, en què fas bé, en com vols ser i lluitis per estar orgullosa de tu.
La resta, ja vidnrà!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com