PROBLEMAAAAAA AJUDA SIUSPLAU ESTIC MOOOLT CONFUSA
Holaa mireu us explico... generalment sempre he estat una bona noia pero aquests dies osigui m'estic pillant per tios dels que no conec moolt pero em posen. El problema es que un d'ells es bastant més gran que jo, tindrà uns 30-40 i jo només en tinc 14... em sento petita i inutil pensant que jo mai podré aspirar a algú com ell i ademés crec que té novia... m'envia audios dient que cada cop li agrado més pero nose en quin sentit m'ho diu i no em vull fer ilusions i crec que ho diu en plan com a persona... Moltes gracies espero que em pogueu aconsellar...
Estrella Dorca

Hola BocatadeJamón,
La teva consulta ens ha deixat una mica preocupades... no pels teus sentiments, sinó per l'actitud d'aquesta persona. Ell és molt més gran que tu i no és normal que actui d'aquesta manera. Parla amb els teus pares o amb algun professor per explicar-los això que et diu, ja que podria ratllar el delicte...
Per altra banda, que sentis atracció per persones més grans no és un problema! El problema apareix si creus realment en tenir una relació amb aquesta persona, ja que esteu passant per moments vitals molt diferents i segurament això pot ser un entrebanc per mantenir una relació.
Intenta conèìxer persones del teu entorn, passar estones amb amigues i, sobretot, interessar-te per nois més propers a la teva edat. Intenta descobrir què els agrada, què teniu en comú, quines coses podeu fer per divertir-vos... Estem convençudes que descobriràs aspectes que ni t'imaginaves!
Una abraçada
Laia Sala
@teràpia25