M'he pillat de la meva profe de mates i no sé què fer...
Sóc una noia de 15 anys i en fa un parell que dubto sobre la meva orientació sexual. Aquest curs m'he adonat que, tot i que m'agraden més els nois, les noies també em molen. El problema és que em vaig adonar que m'agradaven les noies quan em vaig pillar per la meva profe de mates.
Com que m'agraden molt les mates i el bàsquet i a ella també, doncs parlem molt i li explico tonteries meves i ella tonteries seves. Cap secret, només petites anècdotes. El problema és que cada vegada em pillo més i no sé com frenar-ho perquè abans no, però ara em rallo molt i necessito que deixi de molar-me.
Gràcies.
Estrella Dorca

Hola Na,
El que et passa és força habitual. Coneixem algun professor o professora amb qui ens sentim a gust, ens fa cas, s'interessa per nosaltres... i la nostra imaginació comença a volar i volar.... Convertint aquella persona en un amor platònic.
Si et comença a fer mal aquesta situació, estaria bé que hi posessis fre o intentessis allunyar-te'n una mica. La distància és una bona manera de reduir els nostres sentiments. Centra't en les teves coses, coneix altres persones i fes coses amb les teves amigues.
Veuràs que mica en mica la intensitat dels teus sentiments cap a ella es van reduint...
Una abraçada
Laia Sala
@teràpia25