vull aprimarme i començar ara
Hola tinc 15 anys, vull aprimarme perque peso 85kg i medeixo 1'65 , no se com fer-ho ja que no puc fer molt esport degut a un problema de peus i ja menjo el minim. Em podrien ajudar?
Laura Medrano

Hola!!
En primer lloc m'agradaria agrair-te que t'hagis posat en contacte amb nosaltres, però lamentablement a través del consultori no podem donar-te una dieta personalitzada. El nostre consell és que si no ho has fet, vagis al metge i que ells et donin orientacions i pautes sobre com alimentar-te d'una forma saludable.
Nosaltres no podem fer-ho a través del consultori perquè necessitaries que un professional parli amb tu i els teus pares i que coneguin quins són els teus hàbits alimentaris i grau d'activitat física. Un cop et coneguin, et podran donar orientacions (a tu i als teus pares) per a que milloris la dieta que estàs fent i t'aniran fent un seguiment per veure com evoluciones.
A banda d'aconsellar-te això, també t'aconsellem que tot i que tinguis aquest problema als peus, intentis tenir un estil de vida que sigui actiu, és a dir que vagis als llocs caminant, que t'acostumis a pujar i baixar per les escales, que surtis a passejar en canvi de quedar-te tancada a casa,...
Una abraçada ben forta,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org