festa
Hola soc un noi de 18 anys quasi 19 que no te amics per sortir de festa.
Quan jo anaba a la ESO no sortiem mai de festa amb el meus amics aquests tos an fet batxillerat i tots tenen el seu grup d'amics per sortir de festa i jo no despres d'acabar l'ESO vaig estudiar un grau mitja i ara estic estudiant un grau superior i quests ja tenien els seus grups d'amics muntats a part de se força mes grans que jo.
Total que jo no tinc una colla per sortir de festa ni res i mai surto a, tinc cotxe i surto sempre que bull pero no surto mai per el tema dels amics.
els del poble tampoc hi tinc mota relació perque visc en una masia a 3 km i quan quedaven a mi no em deien res perque era com el de fora
e sortit algun cop sol pero no magrada
com puc fer per fer una colla i sortir?
Estrella Dorca

Hola tcm,
Entenc la teva situació i a vegades és difícil sentir-se part d'una colla. Si tens ganes de sortir i conèixer gent, hauràs de fer l'esforç de ser tu qui proposi plans, qui demani si tenen algun pla al vespre, si pots anar-hi.... És una mica d'esforç, i a vegades et pots sentir una mica "acoplat" o "pesat", però és l'única manera que ells sàpiguen que tu estàs disponible per quedar.
Al principi seràs tu qui demani per quedar i per sortir, però mica en mica ja aniràs agafant confiança amb algunes persones i parlant, parlant, sortiran plans, ja veuràs!
Estigues obert i proposa quedar amb diferents persones i grups (per exemple amb els de l'insti, amb els del poble, amb els del grau....) i ves veient amb qui et sents més còmode ;)
Una altra opció és començar a practicar alguna afició: escalada, muntanyisme, fotografia, ... Apunta't a algun curs i coneix gent nova! No et posis barreres!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25