...
em sento molt malament amb mi mateixa i a vegades he pensat en suicidar-me perque des de petita m'han fet bullying per que soc graçoneta i ho paso molt malament i ara que estic a la E.S.O. ja no ho fant tant pero de vegades em diuen ''HELEFANTE'' i em vaig al lavavos i em poso a plurar i sento que ningu m'entén. Quan s'ho dic a a la meva mare ella alprincipi no diu re pero quan pasen els dies de vegades em diu que amb raó em diuen coses lletges que menjo molt i quan jo em proposo fer esport alguna cosa fa que ho deixi . Fa uns mesos totes les nits les pasava plorant .
Estrella Dorca

Hola Lorenita,
Ningú hauria de sentir-se així, em fa molt mal veure que estàs passant per aquesta situació. Anem a pams:
La situació a la classe. Et sents bé amb els teus companys? Tens algunes persones de confiança? Pots demanar-los que t'ajudin i evitin que t'insultin? Si veus que tot i que els demanes que parin, no et fan cas, serà qüestió de parlar-ne amb els tutors o professors. Busca la persona de l'escola amb qui tinguis més confiança i explica-li la teva situació.
Menjar. El que et diu la teva mare és veritat? És gana o és ansietat? A vegades estem tant ansiosos i nerviosos que mengem més del compte per "tapar" aquesta sensació. Si és així, potser hauràs de demanar ajuda a un psicòleg o psicòloga per ajudar-te a controlar aquesta ansietat.
Mare. Parla amb la teva mare i explica-li que no et fa sentir bé. Explica-li que la necessites al teu costat i que et doni suport. Busqueu entre totes dues possibles solucions i intenteu fer equip. Veuràs que si demanes ajuda directament, la teva mare et respondrà!
Mica en mica, si afrontes els problemes un per un, s'aniran solucionant... ja veuràs!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25