Soc una cobard i necessito ser valenta
Vull saber com enfrontar una situacio que no et fa feliç, soc una cobard i mai m'atreiveixo a fer res que no esta sota el meu control ja sigui en tema amistat o en amor i ja estic farta perque aixo et limita i molt, m'agradaria que em donessiu consells per srr mes valenta i deixar de pensar tant en el que passarà i en les consecuencies
Estrella Dorca

Hola anònima,
Pensar en les conseqüències, no és dolent, al contrari! Ens ajuda a prendre bones decisions i a actuar de la manera que ens sembla més correcte, evitant el màxim de patiment.
El problema apareix quan sempre pensem que les conseqüències seran més "terribles" del que podrien ser. És a dir, quan pensem que tot serà una catàstrofe, és quan estem equivocats. A vegades el que sembla el pitjor escenari, acaba sent l'inici d'una cosa fantàstica... mai se sap!
Per tant, si tu estàs convençuda que hi ha una persona, una amiga o una situació que et fa estar malament o que et fa mal, creu en tu! Tens tot el dret a apartar de la teva vida allò que et fa mal. Si tu ets correcte, expliques els teus motius i no faltes al respecte, les altres persones ho hauran d'entendre. Potser s'enfadaran en un primer moment, però amb el temps ho entendran.
No ets cobarda, només et falta fer el pas! La decisió ja l'has pres! Agafa aire i confia en tu!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25