NO SE QUE FER, TINC DUBTES
Hola!
Tinc novio des de fa 3 mesos, ell és 1 any més petit que jo. Entre nosaltres tot va bé, però tinc dubtes, no ser que fer... és una mica immadur, fa coses que no m'acaben de convercer i jo a ell el veig només per estar-hi de relació uns quants mesets, no el veig "preparat" per ficar-se en una relació seria i llarga com la que busco jo... pero me l'estimo molt. El cas és que un noi amb el que em vaig "liar" uns mesos abans de começar amb el meu novio, fa pocs dies em va dir personalment que encara li agradava, que el vaig deixar marcat, que em troba a faltar i que li fa molta rabia veure que jo sóc feliç amb un altre noi.
Aquest noi amb el que em vaig "liar" abans d'estar amb el meu novio, sempre m'ha agradat, sempre m'ha passat allò que en diuen que fa "xinxin". Cada vegada que el veig em poso molt nerviosa i es que encara m'agrada. Em va explicar tot el que sentia, per tot el que ha passat. Diu que ell respecta que jo tingui novio pero que tot i aixi ell vol tornar a intentar tenir alguna cosa més que una simple amistat perquè de veritat li agrado...
Tot això que ha passat el meu novio ja ho sap, li he explicat tot pero tot i aixi no s'ho ha pres gaire bé.
No ser que fer!
Si continuar estant amb el novio perquè me l'estimo molt i explicar-li el que em passa, comentar-li les coses que no m'agraden d'ell, o deixar-ho estar amb el novio i fer el que relment vull i estar amb la persona que m'omple de veritat i se que m'estimarà.
Em conec i se que faci el que faci, m'en arrepentire segur. Perquè se que haure fet mal a un dels dos...
Ajuudaa!
(Agrairia que aquesta consulta no la publiquessiu enlloc)
Estrella Dorca

Hola anònima,
Per com escrius la consulta, tinc la sensació que ja has pres la decisió però tens por de fer mal a algú. Està clar que quan hi ha un triangle amorós, sempre hi ha una persona que en surt perjudicada.
El més important és que siguis honesta (amb tu mateixa i amb les altres persones). Parla amb la teva parella i exposa-li els teus sentiments: potser encara l'estimes, però no tant intensament com hauria de ser. A vegades fem mal a les altres persones, però no podem evitar el seu dolor, l'únic que podem fer és ser no enganyar-los.
És molt difícil la teva situació, però escolta el que diu el teu cor. Tu mateixa ho has dit: "...deixar-ho estar amb el novio i fer el que relment vull i estar amb la persona que m'omple de veritat"
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25