AI DÉU MEUUUU :(
Hola guapiis <3 primer de tot merci per crear el consultori d'adolescents.cat
la veritat es que tinc un petit problema, ho he deixat amb el meu novio u vaig pasar fatal i encara estic patint ja que no el puc oblidar i m'agradaria tornar amb ell jo ja li vaig dir i em va dir que qedesim com amics i em va sentar fatal tots els dies a totes hores penso en ell i quan el vec mentren moltissimes ganes de plorar fins que no puc aguantar més i acavo plorant, no se que puc fer per treuremel del cap sense tenir-lo de eliminar de les xarxes socials.
em podrieu donar algun consell? que podria fer jo per a que tornes amb mii?
tot i que em qedat com amics he notat que ja no tenim la mateixa relacio ( anem a la mateixa colla) i em sap molt greu
siusplau nesecito ajuda no se que fer ploro i ploro i no puc parar l'estimo moltiissim i l'enyoro
que puc fer?
Estrella Dorca

Hola Karla,
Prendre la decisió de tallar amb una persona no és fàcil. I a vegades passem un temps pensant que hem pres la decisió equivocada.
Intenta recuperar els motius que et van portar a tallar amb ell, i si encara existeixen, és que vas prendre la decisió correcta. Llavors només és qüestió de començar a oblidar-lo posant distància i posant el focus a sobre teu (què t'agrada fer? Què et fa feliç?), passa estones amb la teva família, amb les teves amigues i fent allò que t'agrada... i mica en mica el dolor s'anirà afluixant.
Si pel contrari veus que et vas precipitar i que allò que no funcionava a la vostra relació es pot arreglar, serà qüestió de ser valenta i parlar amb ell. Explica-li com et sents i que tens ganes de tornar-ho a intentar. I accepta la seva reacció...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25