Problema mes gran
Hola!
Ja fa com més d'un mes que em vaig fixar-se en un tio de batxillerat, al principi el veia feo, però després quan em vaig donar conta que anava al meu club de basquet, em vaig quedar pilladisima per ell. Ell és una mica feo, però no sé què m'ha fet que me quedat super pilladisima per ell.
Els dies que més el veig són els divendres i quan el veig, no paro de mirar-lo. Un cop el vaig mirar i després ell es va quedar mirant-me, em vaig quedar com mig hipnotitzada pels seus preciosos ulls. També, els divendres, que són els dies que entrenem els dos, sempre que va corren per escalfar sempre mel quedo mirant.
L'altre dia el vaig veure amb una nena que és molt puta parlant i em van entrar una gelosia que fipas.
Quan jo el vaig començar a seguir per insta, ell va penja un instastory d'aquells estranys que ficava: "Avera si m'obres"
em vaig quedar molt paralitzada perquè va sé quan jo el vaig començar a seguir, uns pocs minuts després, no sé si prendrem-ho com una indirecta o no sé que.
També tinc por a parlar-li perquè l'any passat em va passar el mateix amb un del seu curs, el vaig obrir i vaig rebre moltes mirades i comentaris dels seus companys.
No sé que fer, penso per una part que m'hauria d'oblidar d'ell perquè no crec que tingui cap oportunitat, i també he preguntat a la meva cosina que tinc molta confi amb ella i m'ha dit: obra-li, que perds amb això?
Però sé que no perdo res però em dóna molta vergonya.
Si la vostra resposta és com la de la meva cosina, amb què començaríeu?, i per on?, perquè jo sóc súper tímida i no m'agrada parlar als tios a cara, em poso molt nerviosa, començo a sudar, no em surten les paraules... i sobretot si és un tio que m'agrada.
Moltes gràcies!!
Estrella Dorca

Hola!
Sembla que aquest noi t'ha tirat una indirecte, no? Ara és cosa teva si acceptes el repte o no. Ell té ganes de jugar i flirtejar, t'hi atreveixes?
Si et ve de gust obrir-lo amb un direct, pots proposar-li algun repte: rotllo penjar alguna cosa a la història o bé que posi algun hashtag concret... Entra al joc i a veure si ell continua... I si no continua, tu estaràs tranquil·la perquè ja ho hauràs intentat, no?
Ara bé, si ho prefereixes, també pots esperar a veure quin moviment fa ell. Ell mira la teva història? Envia-li tu una altra indirecte ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25