QUÈ FAIG??? 12345
Hola!
Doncs bé, aquest estiu vaig anar a un campament on vaig coincidir amb un noi que justament viu on jo. Al campament em va cridar l'atenció, ja que és molt bonic, però tampoc vaig parlar molt amb ell, jo estava més per gaudir amb les meves amigues i ell també. El fet és que ens seguim a Instagram, no recordo perquè ben bé, i l'altre dia el vaig obrir amb una excusa i vam parlar. La veritat és que jo era la que treia més tema que ell, però també és veritat que va ser molt simpàtic i molt mono, fins i tot crec que vam tontejar una mica. Com parlàvem per direct, al final ell va ser el que em va passar el seu núm i que l'obrís per whatsapp. El vaig obrir i vam parlar diversos dies més, un o dos, ell responent i preguntant també però jo també traient tota l'estona tema... La veritat és que m'agradaria conèixel, ja que vivim al costat i és super amable però no sé què fer... segueixo obrint-li jo?, tampoc vull ser super pesada però em va dir que no el molestava, però ell al principi tontejava però tampoc m'obra... què puc fer per cridar-li l'atenció i tampoc semblar super desesperada? Només vull parlar i conèixer més...
Estrella Dorca

Hola anònima,
Pots continuar parlant amb ell i dient-li que tens ganes de conèixer-lo! Parleu de diferents temes, del dia a dia... i si veus que ell en té ganes, pots proposar-li de quedar algun dia! A veure com et respon!
Si notes que el seu interès va disminuint, que no et pregunta, que no accepta el quedar i que no posa nova data... potser ja t'està donant una resposta i hauràs de canviar d'objectiu.
No podem fer res per fer que una persona es fixi en nosaltres! Així que... si ell no sent el mateix, serà que no és el moment!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25