Complexes socials
Hola,
Normalment sóc una noia molt segura de mi mateixa, i els complexos socials d'estar prima mai m'han importat.
Peró, últimament em veig malament, pateixo insults sobre pes a l'Institut i des de fa 9 anys.
I ara em sento malament pel que em diuen.
Porto parlant 4 anys sobre això amb la psicòloga de l'institut, i segueixo els eu consells però no serveix de rés.
I tinc un dilema, crec que si intento canviar de pes, es a dir aprimar-me, creuré per sempre que els que m'insultaven han guanyat, però si no em sentiré acomplexada per sempre.
I per això us demano solucions.
Gràcies.
Noia insegura (anònim)
Estrella Dorca

Hola noia imperfecta,
M'encanta el teu pseudònim!!! és totalment veritat! Tots tenim les nostres imperfeccions que són el que ens fa especials.
Sí que som noies especials, som noies úniques, som noies diferents i som noies imperfectes! aquesta és la clau de la felicitat! Acceptar la pròpia raresa! Fixa't en algunes actrius o models que han fet de les seves imperfeccions el seu toc especial: Cara Delevigne, Winnie Harlow, Tess Holliday, Lena Dunham, Keira Knightley,...
Estima el teu cos perquè t'acompanyarà tota la vida! Ets una noia molt especial no ho perdis mai, d'acord? I recorda que les decisions que prens han de ser per tu mateixa, no pels comentaris d'altres persones que no et coneixen ni t'aporten res ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25