el meu novio hem vol a totes hores
hola,estic una mica agobiada per el tema de estar a totes hores amb el meu novio...yo le estimo molt moltisim pero portem casi 7 mesos junts i en aquets mesos he quedat amb les meves amigues 5 dies contats i perque es va anar de casa rural...ell hem diu que com avegades ens enfadem doncs no podem quedar amb amics quan estem enfadats y que aixo es nomal...pero no sempre estem enfadats ...y aixo si ho solucionem doncs podem quedar fins i tot amb amics seus i amigues meves...nose que fer jo le dit que estic agobiada pero diu que si tot va be HEM DEIXARA pero no tinc que pedir-li permis no es el meu pare....no se que fer ni que dir-li perque he faci cas tinc 15 anys i tinc edat de surtir amb amigues...gracies per la vostra atenció
Estrella Dorca

Hola Cuso0,
Evidentment que has de sortir amb les teves amigues!! ningú t'ho pot prohibir! Surt amb les teves amigues, passa-t'ho bé amb elles, fes coses amb la família i fes coses tu sola!
El fet de ser parella no implica passar tot el temps lliure amb aquesta persona, perquè llavors passa el que t'ha passat a tu: sensació d'ofec. Passeu estones amb altres persones i quan us veigueu, expliqueu-vos-ho i compartiu-ho! Però tens tot el dret a demanar espai per tu i per la teva vida, d'acord? I si ell no ho entén... potser és que no és amor de veritat... Ja que l'amor de veritat és lliure!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25