Amor o amistat?
Fa molt temps que m'agrada un noi, ens portem molt bé i crec que hi ha molta química i tal. Sempre que estic amb ell el temps em passa volant, típic de quan estàs enamorat/da.
El problema és una de les meves millors amigues, no pot veure aquest noi ni en pintura, no vol sentir ni el seu nom.
Jo vull quedar amb el noi més sovint però si parlo amb ell sentiré que hauré traït a la meva amiga i no la vull perdre, em sento entre l'espasa i la paret... Sé que es decisió meva però necessito escoltar una opinió com a mínim.
Què escullo?
Estrella Dorca

Hola Blanca,
No has d'escollir. Ningú et pot prohibir veure una altra persona. Si fos al revés, si aquest noi et digués que no li cau bé la teva amiga, que no hi parlis, què faries? Segurament li deixaries clares les coses, no? Doncs és el mateix. Parla amb la teva amiga, explica-li el que sents i el que vols. Diga-li que no deixes de ser amiga seva, que no és cap traïció, simplement que tens ganes de conèixer aquest noi.
Dues amigues poden ser amigues encara que no estiguin sempre d'acord, no? Doncs aquesta situació és igual. Mira quina és la seva reacció i dona-li el seu espai, però no deixis de fer mai res que voldries fer per por que una persona s'enfadi! (ja sigui parella o amistat, d'acord?)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25