merda de vida
Hola, sóc una noia adolescent que crec que no estic aprofitant la meva vida. Vull dir, la meva vida està bé pero crec que no em mereixo els amics que tinc. Perquè mai he trobat una amiga de veritat, perquè totes les meves amigues sempre em donen ràbia quan fan alguna cosa. A casa estic bastant bé, o sigui no tinc problemes però sempre em preocupo molt per tot. Moltes vegades estic enfadada i no puc estar feliç. Quan faig alguna cosa que m'agrada en aquell moment ho sóc però després un altre cop m'amargo jo sola. A vegades penso que la vida es una merda, perquè no pots fer el que t'agrada. No tinc novio ni res, i a vegades em poso triste al veure que hi ha gente que si que té i són feliços (i més ara que ve 14 de febrer... :( )
Volia saber, si és normal que em senti així per l'edad que tinc o sóc només jo que he de canviar?
Gracias!
Estrella Dorca

Hola Freseta,
Aquests canvis d'humor són bastant habituals durant l'adolescència, és com una muntanya russa: A estones estic contenta, de cop tinc molta ràbia, després em ve una sensació molt intensa de buit....
Però estàs fent el correcte: fer les coses que t'agraden, estar amb les teves amigues, ...
i si no tens parella, aprofita el que tens ara! Sempre pots pensar en allò que et falta (això farà néixer l'enveja en tu) o disfrutar del que tens (repartint bona energia). JA tindràs temps de conèixer una persona amb la qual et sentis a gust, tots dos passeu pel mateix moment i estigueu còmodes l'un amb l'altre. De moment, fes bogeries amb les amigues! Passa estones amb la teva família i fes tot allò que t'agrada!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25