A casa ningú m'enten
Començo a estar una miqueta farta....
Tothom te esbaralles amb la mare, tinc 16 anys noto que ningú m'entén sempre he de ser jo la que fa tot... Em demanen favors a casa, he de prepara sempre la taula, he de anar ajudar a la meva germana, he de pujar les compres, cada nit fer el sopar si no el faig jo ningú el fa... Em sembla molt be que estigui que ajudar a la mare.. No soc filla única també tinc un germà que no fa res ell també podria ajudar a casa... Últimament vaig estressada pel món... He parlat amb la meva mare i ella no ho veo així, ella n'hi pensa una altra cosa.. Noto que sempre he de ser JO en fer les coses, que existeixo JO solament i no es així.. Pot ser una esbaralla tonta, pero ha anat a mes.. Fins que ara esta de mal humor per culpa meva, em fa la culpa a mi perque li he dit tot lo que sento, m'ho diu tot a cara, que no faig res i no es veritat... Fins que diu que algun dia marxarà de casa ben lluny..
Estrella Dorca

Hola!
A vegades agafar responsabilitats a casa és un pal! T'entenc perfectament, les feines de casa poden arribar a ser un rotllo, però és el que dius tu: algú les ha de fer. Si sents que la distribució no és igual entre tu i els teus germans (quina edat tenen? quines feines fan?), podeu asseure'us i repartir-vos les feines que la vostra mare us demana. Per exemple ho podeu fer en forma de joc: us jugueu a pedra, paper, tisores cada tasca, agafeu durant 1 mes la mateixa feina i després us les canvieu, ...
Prepareu un plafó bonic amb els noms de la família i poseu cada setmana les feines que toca fer. Així potser tots assumireu la vostra responsabilitat de tenir la casa en funcionament i pel benestar de tots.
Com ho veus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25