cagada supercagada supercagadissima
Hola adolescents!
Vamos al lio, aquest estiu passat em vaig liar per primer com, amb una noia dos anys més petita que jo, però de la que n'estava penjadíssim. El cas és que, tot i que ve alguns caps de setmana, ella no és del meu poble i només ens xerravem per whats. Al cap d'uns mesos, em vaig enterar que havia estat tontejant amb un altre pels seus amics i em vaig emprenyar massa. Així que ho vam deixar i ella va començar a sortir amb l'altre noi (del meu poble, per cert). El problema és que ja ha passat gairebé mig any i no la puc (ni la vull) oblidar i que a sobre els nostres pares es coneixen. L'últim cop q la vaig veure, no ens vam dir res, però em va caure el món a sobre. Ara sento que la vull recuperar però se'm fa molt difícil confessar-l'hi res. Què faig?!
Estrella Dorca

hola!
Et vas sentir traït i la teva reacció va ser impulsiva. Vas poder parlar amb ella? Vas deixar que t'expliqués la seva versió? Havieu parlat de la vostra relació? A vegades ens precipitem prenent algunes decisions, sense deixar que l'altra persona es pugui explicar.
Ara t'has adonat que encara t'agrada i que voldries tornar a estar amb ella però ella ha escollit estar amb una altra persona. Per tant, pots intentar parlar amb ella, recuperar una mica la vostra amistat o el bon rotllo i... si veus que ella et segueix el joc, potser pots exposar-li els teus sentiments, acceptant la seva reacció.
Això vol dir que si ella continua estant enamorada de la seva parella, el millor serà passar pàgina...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25