No se que fer per millorar la nostra relació
Hola, estic fent 2on de BATX i aquest any m'he "enganxat" d'una noi de la meva classe, el mes estrany és que l'any passat gairebé no sabia que existia.
No tenim cap tipus de relació que no sigui companys de classe, de tat en tant si que parlem, però res de l'atre món, i no se que fer per intentar apropar-me més a ell o intentar alguna cosa per a que em vegi com una cosa més. Una amiga m'ha dit que molts cops es queda mirant-me fixament, i quan parlem súper bé, però no se exactament de quin pla va i tampoc que fer per a fer que es fixi amb mi,
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
I tens l'excusa ideal per acostar-t'hi o parlar-hi més sovint: els estudis. COmpartiu classe, per tnat, demana-li coses de classe, dels deures, dels apunts, dels exàmens... el que vulguis... i si veus que ella et respon i també et diu coses... serà bona senyal...
I si veus que passa una mica de tu... llavors hauràs d'entomar que potser no li agrades...
Fer passos almenys ens ajuda a saber cap a on ens dirigim i si anem pel bon camí o no...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com