M'agrada el meu ex pero....
Hola!!
Sóc una noia i tinc 15 anys. Us escric perquè tinc un gran problema. Vaig tenir un noviet d'estiu fa un parell d'anys. Després d'estar-nos un any sense parlar-nos, ens hem fet millors amics. Ens ho expliquem TOT, i sé que quan el necessiti el tindé al meu costat.
Ar bé,hi ha un gran gran problema, i és que torno a estar enamorada, però amb l'afegit que ell em va deixar per un noi, i que per tant es gai.
Em fa molta cosa dir-li que quan em parla de novios i nois em poso super gelosa i que estic enamorada ja que sé que lo nostre és impossible.
Elena Crespi

Hola Cookiie!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
Si li dius el que sents potser t'ajuda a assimilar millor que ell és homosexual i que no es pot enamorar de tu. O qui sap...
El que està clar és que si ell no sent el mateix que tu no hi pot haver relació. Per tant, has d'intentar valorar si realment el que busques en ell és amistat o tens l'esperança de que hi pugui haver alguna cosa més (per molt impossible que sembli).
Sigues sincera amb tu mateixa i, si vols, parla amb ell!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com